Prowadzenie odpowiednich ksiąg, rejestrów i ewidencji podatkowych (księgi rachunkowe, księgi przychodów i rozchodów, ryczałt ewidencjonowany, karta podatkowa, rejestry sprzedaży i zakupów VAT, ewidencje środków trwałych, i inne ewidencje wymagane przepisami prawa)
Prowadzenie dokumentów pracowniczych
Przygotowanie umów o pracę
Przygotowanie regulaminów pracy
Prowadzenie akt osobowych pracowników
Prowadzenie kart urlopowych
Ewidencja czasu pracy pracowników
Przygotowanie deklaracji i zgłoszeń do ZUS-u
Pełna obsługa umów zlecenie i o dzieło
Przygotowanie listy płac
Prowadzenie innych dokumentów wymaganych przepisami prawa
Rejestracja podmiotów gospodarczych w U.S. i ZUS, a także aktualizacja informacji o firmie
Sporządzanie biznes planu
Wykonanie analiz
Sporządzanie comiesięcznych deklaracji ZUS i przesyłanie ich drogą elektroniczną
Sporządzanie i dostarczenie deklaracji do U.S.
Pomoc w wypełnianiu wszelakich dokumentów urzędowych
i wiele więcej!